Halv-/Helpart i elevheste/ponyer

Med en part i vores elevheste/ponyer får du 'din egen hest/pony'. Du får 1. prioritet til 'din' hest/pony i undervisningen samt til rideskolens/klubbens arrangementer. Herudover har du lov til at ride selvstændigt fredag og/eller søndag/helligdage, samt i de feriedage, hvor hestene ikke bruges til andre aktiviteter.

Da man skal have en vis erfaring, før man kan få en part, er det kun elevryttere, der har været tilmeldt hverdagsholdene i min. nogle måneder, der kan komme i betragtning til part. Såfremt man ønsker en part, er første skridt derfor at man skifter fra lørdagshold til hverdagshold.

• Halvpart: 2 gange undervisning og ridning fredag ELLER søndag 950 kr./måned
  • Helpart: 3 gange undervisning og ridning fredag OG søndag 1.350 kr./måned

Der skal i forbindelse med tilmelding til part forudbetales 1 måneds partsleje, som dækker betaling for part i opsigelsesperiode (løbende måned + 1 måned). Dette gælder alle aftaler om part indgået efter 09/2023.

Parter indgår i en pasningsordning dvs. at alle parter har 1-2 søndage/mdr. med ind/udlukning af elevheste/ponyer. Enten på fold eller til ridehal.

Vi forventer at halv-/helparter deltager i undervisningen, samt giver en hånd med ved rideskolens og rideklubbens arrangementer. Vi forventer ligeledes af man passer 'sin' pågældende hest/pony som ens egen og det samme med udstyr dertil.

En halv-/helpart er et udmærket springbræt videre til f.eks. at købe egen hest/pony.

Ved spørgsmål kontakt din underviser.

Kontrakt kan ses herunder.

OBS: Vi har netop nu enkelte ledige parter i heste/ponyer.